A Netflix Squid Game című műsorának népszerűsége visszatereli figyelmünket erre az Y2K-s alapjátékra.

Vissza a tréningruhákhoz

A Squid Game immár a téli szezon divatirányzatait is befolyásolja azáltal, hogy újjáélesztette a tréningruha stílusát. A zöld tréningruha, a slágersorozat játékosainak egyenruhája a közösségi média szenzációjává vált ebben a szezonban.

Mindenki ilyet akar

Október elejére a „Squid Game kosztüm” kifejezésre történő keresések száma meredeken emelkedett, ahogy azt a Google Trends is megjegyezte. A műsor stílusának népszerűsége egyértelmű ebben a szezonban, mivel a sorozat más figyelemre méltó darabjainak népszerűsége is megnőtt. Például a sima fehér Vans cipők eladásai pozitívan növekedtek a tévéműsor hatásának köszönhetően. Eközben sokan felvették a „geometrikus” maszkot, hogy a sorozat által ihletett közösségi média tartalmakat hozzanak létre.

Nem most kezdődött

Jóval azelőtt, hogy a Squid Game megjelent a Netflixen, a Balenciaga, a Gucci és sok más nagy márka utalt arra, hogy újragondolják a tréningruhát a kortárs közönség számára. Valójában a tréningruha stílusát nem mostanában találták fel, hanem egy népszerű Y2K stílus újjáéledésével. A 2000-es évek stílusának és divatirányzatainak visszatérésével a tréningruhák ismét népszerűvé válnak. A ’90-es évek végén és a 2000-es évek elején a Juicy Couture puha bársony tréningruhái jelentették a kényelmes, könnyen viselhető, divatos viseletek sarokkövét.

A cikk még nem ért véget!

1 2



Source link

Vélemény, hozzászólás?