Van, amikor nem a vendégnek van igaza.

Példamutatás: ötös

Elég kevés olyan eset van a világon, amire emeljük kalapunkat az emberségesség kifejezéséért, de az amerikai étterem, minden tiszteletünket kivívta.

Az történt ugyanis, hogy a Massachusetts-i étteremben egy vendég olyan szintű bunkó magaviseletet tanúsított az étterem dolgozói felé, hogy a vezetőség egy elegáns revansot vett aznap. A vendég többek közt követelte a vendéglátóhely kinyitását még a hivatalos nyitás előtt, illetve azt szerette volna, hogy körbeugrálják és szidta a személyzetet. A “kedves” vendég egyáltalán nem volt megértő a limitált ételkínálat iránt sem, és a kedvességnek és megértésnek még csak a szikráját sem mutatta.

“Bejövök nyitás előtt, és ti azonnal ki fogtok szolgálni.”-hangzott a kérése.

Betelt a pohár

Ez volt az a pont, ami a tulajdonosoknál is betette a kaput, és amellett, hogy kiosztották a vendéget, aznapra bezárták az éttermet, és “a kedvesség jegyében” töltöttük el a napot a személyzettel. Kitakarítottunk, beszélgettünk és feltöltődtünk a másnapra.

Az étterem akcióját kedvezően fogadták Amerika szerte, és Tenesseetől Las Vegasig mindenhonnan elárazstották őket dícsérő üzenetekkel, és a személyzet megbecsüléséért és emberségért pedig még a forgalmuk is nőtt!

Forrás: Fox News



Forrás

Vélemény, hozzászólás?