Hotelekben rendezik.
Minden ugyanaz, de az életed megmarad
A Netflixen futó Squid Game( Nyerd meg az életed) koreai sorozat olyan sikernek örvend világszerte, hogy még a Bridgertont is megelőzte népszerűsűgben, pedig eddig az volt a Netflix csúcstartója. A Squid Game viszont jelenleg 111 millió nézőnél tart, mindezt kevesebb, mint egy hónap alatt érte el.
A sorozatban gyerekjátékokat játszó felnőttek, az életükért küzdenek. Szó szerint, ugyanis aki veszít ezekben a játékokban, az meghal. Végül csak egy ember élheti túl, ő lesz a végső győztes.
A sorozat akkora siker, hogy Abu-Dhabiban és Dél-Koreában ennek mintájára rendeznek versenyeket, azzal a különbséggel, hogy aki veszít a játékban, azt nem ölik meg…
Olyannyira komolyan veszik a szervezését ezeknek a versenyeknek, hogy a filmben látott ruhákba öltöznek, és ugyanazokat a játékokat is játsszák. Az Abu-Dhabi versenyre több, mint 300 ember jelentkezett, akik 15 fős csoportokra voltak osztva. A játékok nagyjából 4 órán keresztül tartottak a versenyzők számára. A végső nyertes pedig, csak úgy, mint a filmben, nagy összegű pénznyereményben részesült.
Forrás: Foxnews