Az új John Lewis hirdetés verte ki a biztosítékot.
Mit akarhattak mondani?
A reklám azzal kezdődik, hogy egy fiatal fiú, olyan 6-7 éves lehet, táncol az anyja hálószobájában, miután portyázott ruhásszekrényében és sminktáskájában. Felvette az egyik ruháját, rosszul felvitt vörös rúzs éktelenkedik a száján és egy olyan vaskos nyakláncot visel, amit Theresa May is megirigyelne.
A házban táncol a Stevie Knicks Edge of Seventeen című dalára, láthatóan teljesen átadja magát a zenének és a szórakozásnak. Ártalmatlan… igaz? Vagy mégsem? Megoszlanak a vélemények!
Meleglobbi vagy társadalmi különbségek?
Néhány internetező szerint a melegséget és a nemváltást reklámozza. Mások a smink és a magassarkú miatt a gyerek szexualizálását hozzák fel, mint problémát a reklámmal kapcsolatban.
Megint másoknak az szúrja a szemét, hogy még a kisfiú rendetlenséget hagy maga után, és azt csinál, amit akar, a kislány csendben ül, és rajzol. Az anya sem tesz semmit, ezzel megmutatva azt, hogy a társadalom egészen másként áll a nemekhez.
Forrás: Metro