Ikonikus kézitáskák, archív logók és nyomatok – a márkák kihasználják korábbi eredményeiket. Ami lehet az ötletek válsága vagy a közönséggel való kompetens munka egyértelmű jele is.

Nosztalgia a divatban

A Balenciaga reklámkampányában egy táskával rukkolt elő, amelynek nem lesz teljes a története a 2000 -es évek divatjának megemlítése nélkül. A szóban forgó darab egykor Mary -Kate és Ashley Olsen , Lindsay Lohan, Kate Moss , Sienna Miller, Nicole Richie, Lauren Conrad, Miroslava Duma, Natalia Goldenber- státusz kiegészítője volt. Nicolas Ghesquière kreációjának a legenda szerint egyébként nem volt könnyű útja. A tervezőnek nem sikerült a kiegészítőt azonnal gyártásba helyeznie: a cég főnökei nem hittek a “formátlan” táska sikerében. Ennek ellenére miután nagy nehezen piacra dobták, a 2000-es évek legnépszerűbb táskája volt, és lehetséges, hogy a történelem mindjárt megismétli önmagát.

Remake termékek

A Balenciaga nem az első márka, amely újra kiad egy korábbi a táskát. Három évvel ezelőtt – a 20. évforduló előestéjén – a Dior nyeregtáska meghódította az Instagrammot. Körülbelül ezzel egy időben a Prada nylon táskája is újjáéledt, ami nélkül ma már elképzelni sem lehet az átlagos nő ruhatárát. És nemrég újraalkották a Fendi baguettet, amelyet alig kell bemutatni bárkinek is. A Gucci szintén nem állt félre: tavaly a márka újra feltalálta a Jackie modellt. 

Ebben a szezonban a Chloé csatlakozott a fényes visszatérők listájához az Edith nevű táskájával- a 2000 -es évek újabb slágerével. Gabriela Hirst, aki úgy döntött, hogy újjáéleszti, elmondja, hogy Edith volt az első drága táskája, és a tervező a mai napig imádja – innen a „tiszteletadás” vágya. A Gucci és Dior szintén belépett a második retro körbe. Előbbi elkészítette a Diana táska remake -jét, utóbbi elbűvölő mini -formátumban mutatta be saját “Lady Di” darabját. A Prada viszont egy egész reklámkampányt szentelt a Galleria táskának – ami szintén nem újdonság: 2007 -ben már divat volt. 

Míg egyes tervezők táskákat hoznak vissza, mások a mintákkal foglalkoznak. Donatella Versace La Grecával díszítette az őszi-téli kollekciót , amelynek labirintusában Versace jó öreg védjegyét sejtik. Kim Jones mintává alakította át azt a logót, amelyet Karl Lagerfeld talált ki a Fendi számára még 1981 -ben. 

A cikk még nem ért véget!

1 2

Source link

Vélemény, hozzászólás?