Meddig tart a harag?

A márka küzd Kína kegyeiért

Kínában nem könnyű a nagyon szigorú szabályoknak megfelelni, még az olyan nagy világmárkáknak sem, mint a Dolce & Gabbana. Az ázsiai országban egy ideje már tiltóslistán van a márka, és jelenleg úgy néz ki azon is marad. No de miért is?

Az ok oda vezethető vissza, hogy Stefano Gabbana állítólag rágalmazó posztokat és üzeneteket küldött Kínáról, és teljesen ledegradálta az országot is, ami időközben nyilvánosságra került. Mikor Kína ezt megtudta, azonnal bojkottálta a márkát. A másik dolog amiért megorroltak a kínaiak a márkára, az a 2018-as reklámfilm, ahol a kínai modell Dolce & Gabbana ruhában van és nem tud pálcikával enni. A kínaiak szerint ezzel is gúnyt űztek az országukból.

Kőkemény szabályok

A kínaiak az ominózus esetek óta olyannyira komolyan veszik a márka bojkottálását, hogy egy kínai énekesnőnek, Karen Moknak, is levetették a klipjét a közösségi oldalakról, csupán azért mert Dolce & Gabbana kabátot viselt a videóban.

Vannak akik szeretnék újra élvezni a márkát Kínában is, és a márka is próbálkozik visszanyerni a kínai közvélemény kegyeit, igaz, egyelőre nem sok sikerrel. A Dolce & Gabbana egyébként csinált egy külön bocsánatkérő viedeót a kínaiak felé, amiben biztosítja őket, hogy tiszteli a kultúrájukat.

Forrás: CNN





Forrás

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük