

Többen akarnak autótulajdonosok lenni
Kocsiban gondolkodnak
A Covid miatt megváltozott világ az autóvásárlási szokásainkra is hatással volt. A tömegközlekedés kötelező maszkos léte nyilván kényelmetlen, és emiatt is jött meg jobban az emberek kedve a kocsikhoz, különösen a milleniumi nemzedéknek.
A millenium generáció tulajdonképpen az Y generáció, akik 1980 és 2000 közt születtek. Ők azok akik a leginkább vágynak arra, hogy autó tulajdonosok legyenek. Ezen belül is törekszenek a környezettudatos szemléletre az autóvásárlásban is.
Fontos az ár
Kiemelten fontos szempontok számukra az ár, az üzemanyag hatékonyság, és a biztonság. Szívesebben vesznek új autót, mint használtat és törekszenek a Diesel motoros verziókra. Jobban szeretnek venni, mint ha eladnák nekik, ebből is látszik, hogy ez a generáció már tudatosabb mindenben. Szeretik előtte jó alaposan felderíteni a piacot és a lehetőségeket és igyekszenek mindenről tájékozódni. A jövőre vonatkozólag viszont nem terveznek olyan hosszú távon, mint a korábbi generációk, így az autójukat is tervezik majd lecserélni időnként.
Forrás: Irish Times